Överdos à la fb-generationen

I lördags handlade jag från cdon. 

Jag hade handlat färdigt och skulle logga in. I fältet där e-postadressen skall skrivas in så skriver jag facebook.com.
Sedan skriver jag in mitt lösenord i rutan nedanför och trycker enter. resultatet? Inloggningen misslyckades. Vänligen kontrollera dina uppgifter.

Och som jag kontrollerade.

men min emailadress är inte och kommer aldrig att vara facebook.com. Ibland blir det för mycket facebook. Mina föräldrar glömmer sina lösenord titt som tätt men de kommer i alla fall ihåg sin mailadress och de kommer nog aldrig att tro att de är dom som är facebook...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hahahah! MÄRTA! :D Du slår då alla rekord! :P

2010-10-05 @ 15:04:39
URL: http://puppysarahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0