den där Dylan


"Though I know that evenin's empire has returned into sand,
 Vanished from my hand
 Left me blindly here to stand but still not sleeping
 My weariness amazes me, I'm branded on my feet
 I have no one to meet
 And the ancient empty street's too dead for dreaming."


Du är så jävla fin Bob Dylan, och i natt drömde jag att jag var på konstmuseum med dig. Vi tittade bara på en tavla. Det var din konst och du såg förbi mig och sa "You are too young to listen to my music" och jag svarade "No. Im just too young to understand it". Sen undrade du vad jag tyckte om din tavla och jag svarade att den var precis som din musik, jag förstår inte allt men jag tycker om kontentan. sen vaknade jag och undrade varför han inte bjöd ut mig på middag och varför jag inte drömde allting på svenska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0