Best of Sms-leken med Cissi & Märta

"Bläddra igenom alla sms i inkorgen och räkna till tio, det sms du hamnar på ska du skriva in under frågorna." Det här var alltså hela grejen och jag och Cissi hade fruktansvärt roligt. Jag känner mest att "nej, jag skulle nog fan inte svara såhär nånsin". Fast man vet ju aldrig. Och jag tycker extra mycket om Cissis nummer 6, det andas lite girighet.


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

Jag:  "Bussarna går som vanligt. alltså, 13.40 och 15.20. Hoppas att dom funkar bra."
Cissi: "Jag svarar på msn om det går bra."

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Cissi: "Ska ni ha något från affären?"


3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?

Jag: "Hoppas du kollar på ESC. Vi måste lära oss dansa som Moldaverna!"


4. Vilket sms blev du mest berörd av?

Jag: "Dina betyg finns underskrivna hos anneli på skolan ifall du hinner gå och hämta, annars kanske du kan se om Saga kan gå förbi."


5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Cissi: "Gott nytt år allihopa! Hoppas detta blir ett bra år för alla."
Jag: "Jaha, du satt liksom och väntade på det där. Jag väntar med spänning." 

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Jag: "Tack Skruttan! /Pfp"
Cissi: "Ja men ska vi ta två?"


7. Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?

Jag: "Jag kan inte säga något. Mer än att jag kommer kämpa för ditt förtroende. Tänker inte ge upp dig. Du känner mig bäst av alla i hela världen."

Cissi: "ANNANDAGSREA 20-50% på EUROSKO i Boden ( med vissa undantag) Först till kvarnerbjudande. Festpumps 99kr! (ord. Pris 499kr)"


8. Vad vill du höra mest av allt?

Cissi: "Och det är roligt att vår köksklocka stannat på tjugo i sex. När jag kom fram tänkte jag "herrejävlar vad jag måste ha gått FORT!". Men det hade jag alltså inte."

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt 

Jag: "Vi hade kunnat se det som en utflykt bara."


10. Din romantiska replik?

Jag: "Mamma och Klara tyckte att tröjan var skitsnygg btw!"
Cissi: "Detsamma. pusskram"

 

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

Cissi: "Ja, det gör jag. Ja, det spelar inte så stor roll, ta den som passar bäst för dig."


Kommentarer
Postat av: amanda

jag gillade era svar väldigt starkt ;)

kram

2010-01-24 @ 19:36:00
URL: http://amandakatariina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0