De har iallafall bestämt sig

Det ska tydligen vara bra med mineralvatten. För mig. (Jag har väl tappat mina egna mineraler.)
Så jag dricker ramlösa mango som ska smaka just mango men som smakar som persikor på sommaren istället och det gör inget för jag tycker bättre om persikor eftersom jag aldrig kan komma fram till om jag tycker om mango eller inte. Om mango smakar mest banan eller om det smakar mer apelsin. Ramlösa gjorde sin egen tolkning och kom fram till att mango smakar persika, och det är helt okej, de har iallafall bestämt sig

Kommentarer
Postat av: anna

ja vi får nog säga så. du har tagit hand om det tråkiga på ett storslaget sätt. :)

2009-04-24 @ 19:13:59
URL: http://dukankallamiganna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0