Tveklöst taktlöst

ofrivilligt musiklyssnande två punkt noll förekommer händelsevis jäkligt ofta här på folkan. Helst innan vi har morgonträning brukar det vara populärt att blåsa sönder högtalarna vid elvatiden på kvällen. 
Jag lyssnar nu (ofrivilligt) på johnny cash sönderbedårande Hurt och jag kan bara drömma om hur höga ljudnivåerna är i rummet bredvid. Eller kanske är det inte ens i rummet bredvid det spelas...? tinnitus maybe soon enough. Klart bättre än förra året när det då & då spelades Abba för fulla muggar i all hemlighet. 
Korv & mos till middag för intresserade! Jag nickade lite ätbart också i form av ett äpple (sparas till mornbitti) och en vältalig hög med gratis tepåsar som nog  inte får se sig uppdruckna innan veckans slut. Linda och anna som trevligt nog ska hit i helgen får kanske göra en insats på den biten. Linda dricker ju som sagt te nu för tiden. Jag går nästan runt & är stolt i smyg. 

och nu har man bytt ut Johnny mot Mika. jag får börja sjunga med om det här ska hålla.
  

Kommentarer
Postat av: anna

finns det ingen choklad ni kan sno också? ögonblink?

2008-09-16 @ 19:34:19
URL: http://dukankallamiganna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0