Galet grötigt

mina fredagar är bara kaos! rakt igenom. aldrig går det att få ihop allting på ett bra sätt. Mia ringde och tjuvväckte mig under min underbara långa håltimme & tipsade om att vår engelska tydligen hade börjat. Mitt sovande fick ett abrupt slut & jag kommer skitsur till lektionen och får göra ett test. (inombords grät jag.) roger hade tydligen en bra dag och kände för att trakassera mig genom två träningar. JÄTTE roligt hade han. Till sist lugnar han iallafall sig lite och säger Märta, är jag knäpp nu?.
Ja,
sa jag. och det kändes bra att inte behöva ljuga.

Jag sitter ensam på mitt rum och det är lugnet före stormen. Vågar inte gå och lägga mig, då kommer jag nog aldrig att vakna. Men nu är helgen här iallafall och det är nästan exakt tolv timmar sen jag vaknade.

Frasse Haraldsen -  Jag vill ha en tjej
(har inget att göra med nånting just nu egentligen men den är bra och ibland räcker det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0