Det är september nu

Det är September nu, flickor och pojkar. Men det är snart slut på det också. Det är fan ta mig Oktober nästa helg. Oktober. Vad hände med Augusti, den bara försvann försvann försvann. Vi hade inte ens höst då.
Vi hade sensommaraugusti här.
Inte i Kiruna, där hade dom det grinigt. Som vanligt. Det är blåsigt i fjällen. Höst. blåsigt.
Men jag var inte beredd på det här, att det ska bytas så fort. Jag menar, fyra veckor. Klart jag inte hinner med.
Och nu sitter jag här och lyssnar på min introverta popmusik (vapnet) & dricker te som alla tycks hata. (ingefära kamomill, inget fel med det! det är höstigt.) fast jag egentligen borde ta och göra den där loggan för hallands kennelklubb.
Men Ett, jag kan fan inte rita, Två, jag tycker hundar är tråkiga och kennelklubbar bögiga, Tre, jag skiter verkligen i hur deras logga ser ut och allt känns mycket, MYCKET ospännande.
Jag är pank i allra högsta grad, och jag vill ha så himla mycket just nu. Vilket inte riktigt underlättar.
jag är skitsugen på oboy också. jag har det, med andra ord, rätt jobbigt!
oboy med glass kanske. gud vad gott...

Vapnet - Tar tillbaka det
känns som en felande låttitel att avsluta med, verkligen. Men å andra sidan var det här inte så bra att det gör nåt. den däremot, den är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0