Blind?

Jag känner att det behövs en rejäl update. Här.
Förra veckan; praktik pitetidningen. missade träningar. internet fuck-up, en fotograf mycket lik Alexander Skarsgård & jag minns inte så mycket mer.
Ihelgen; träning (kan kanske diskuteras men, ja, det räknas) hämtmat två dagar i rad, hål i väggen med björn gustavsson & århundradets förmodligen sämsta franska skräckfilm.
Idag; F21 i Luleå, cyklandes halvnakna mönstrande pojkar inhöljda i en ohyggligt påtaglig & äkta svettlukt. och fortfarande på APU hos PT. grejer grejer! Lunch på Max, med lätt regnbågsfamiljskänsla. och ett åthelvete långt telefonsamtal med min syster & tidig kväll.
och jag har snart fullkomligt utlyssnat all min musik på mp3n. Och jag kan inte ladda den än på två veckor, kanske kan man skicka in den & få den musikloadad nånstans. Some foreignstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0