Antingen är man lycklig eller sömnlös.

Jag har blivit obekväm med mig själv. 

min högerarm försvinner då och då

jag drömmer att pappa dör

jag vaknar i små panikattacker och sätter skrattet i halsen


Have you ever had the feeling no one really knows what you're all about
And when you try to show them
They all have things to do tonight

jag vill inte hem. jag vill inte krama om mamma och dricka te till nyhetsmorgon & summera veckan. jag vill inte träna eller stanna här i helgen. inte nypa mig själv i armen och viska du är här nu Märta, det är på riktigt.
jag vill inte ens försöka
alls.

och så saknar jag Emma lite. men hon späcklar med a. Kanske har hon spacklat klart nu, jag vet inte. Ellos brevtrakasserar mig och jag har en telefon katalog som jag tagit bredvid sängen. Jag behöver den inte ens. Rummet ser redan ut som fan och väggarna är mer tomma än julklappar på annandan. Jag har hämtat tillbaka min fjärrkontroll och har gjort absolut ingenting idag. Eller, ätit, tränat, försökt sova, ätit, ska fika, och sen träna. Jag är händelserik. inte alls insnöad i rutinerna. inte alls.

Kommentarer
Postat av: anna

men du ska få spela x-box med mig:D det är inte dåligt!

2008-09-03 @ 16:06:50
URL: http://dukankallamiganna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0