När torsdags märks.

Det är torsdag och det känns som det har gått två veckor istället för en.
Det märktes extra tydligt i köket under lunchen. Cissi sitter halvt borta halvt där över matteboken med en kopp te. Skidåkartjejerna sitter i soffan och gör ett försök på något skolarbete men gäspar oavbrutet och jag sitter på en stol och stirrar ner på fyra deciliter kaffe i koppen framför mig.
Atmosfären var mer än stillsam och fyra tjejer tänkte samma tanke vi skiter i det här och går och lägger oss istället.
men nu, ungefär en liter kaffe & en syra senare känns det rätt okej. Jag måste packa, men det är fine med mig. Och så ska jag baka smörkrämskaka med cissi och äta upp den framför idol (okejdå, kanske inte hela, men vi kommer göra ett försök)
C har döpt mig till Golden Delicious, efter äpplet, på mobilen och blir glad varje gång hon får syn på det. lite retard info sådär. 
och jag har gått och blivit P3svea-nörd. Igen. fan vad oväntat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0