Half elf

Jag har migrän idag. Jag har tacklat en tjej över en innebandysarg idag. Jag har blivit tvingad att tok-klänga på Niklas för ett par fotons skull. Imorse. inte riktigt min påse potatis.
Jag har engelskaprov och morgonträning imorn.
och mina tabletter börjar ta slut. Det låter så knarkigt, mina tabletter.

jag har plockat bort 300 poäng i kurser också. Rörlig bild B & C (helt värdelöst. så himla tråkigt. och ja, jag har tillräckligt med poäng iallafall. fyra års fördel).  och gjort mina osannolikt ohållbara onsdagar betydligt lättare. Ingen sex till sex dag längre. Och jag hinner äta också!

Kommentarer
Postat av: Besviken tjej (anonym)

fan att vi inte fick mötas en enda liten match, hade nog sett kul ut om vi två stått och tacklat varandra i ett hörn ;) vet du vad jag har gjort? (onödigt att fråga då du ändå inte kommer hinna svara innan jag skriver svaret) jag har skrivit i min blogg! du kan ju låtsas att du inte ser att jag har skrivit in bloggadressen.. för annars är jag ju inte anonym..

2008-10-10 @ 00:38:06
URL: http://msomimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0