Finns det vaccin?

Det här med utmaningar sprider sig som en enda stor bloggepidemi. men sen jag blivit utmanad en andra gång får jag väl dra tummen ur röven och vara lite ärlig.  OCH, jag har blivit utmanad av sofie & lollo.
Regler:

*
Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

possibly så tänker jag skita i att utmana tillbaka, och det här med regler har nog aldrig varit riktigt min grej. 
Det kan dessutom uppstå lite problem, det känns som jag redan fläkt ut det mesta på ett eller annat sätt. Och att jag glömmer bort vad jag berättat underlättar inte heller. men det blir inte mindre sant för det. here we go.

- när jag var liten älskade jag bea-sås såpass mycket att såsen i vår familj döptes om till "Märta-sås".
- att min ena höft är aningslöst högre än den andra till följd av en pytte skolios i ryggen (läkarna har delade åsikter, men jag delar den här!)
- att jag inte ser det som skolk utan bara sovmorgon när jag skippar första lektionen
- min första konsert var Magnus Uggla i Västervik och jag var fem, kanske sex år...
- jag äter inte palt, blodmat, bönor eller ärtsoppa men har efter sjutton år lärt mig äta potatisgratäng (!)
- jag blandar ihop städer med andra städer och ljuger omedvetet om vart folk är eller ska åka. Ett bra exempel är Hässleholm/Nässjö/Skövde, som jag har en tendens att blanda ihop helt.
- mina glasögon-bågar är av märket Ralph Lauren - polo, och var rätt så dyra.

Vapnet - Rådhusgatan 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Märta, du var lixom bara tvungen " (läkarna har delade åsikter, men jag delar den här!)" Haha söt du är som försöker få folk att skrratta lite :)

2008-11-19 @ 21:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0