Would have been nice

I would like to wake up
I would like to wake up just one time
one time this week
without a head exploding in my hands
ruining my day before it even started

I would like a new me, a happier me.
A me with cheerful thoughts, and yellow mind.

I would like to
be able to tröstäta lite.

men det går inte. jag har exakt 21.50 på kontot. det räcker inte ens till tillräckligt med godis för att tillfredsställa mina behov. jag är ledsen på riktigt nu. inte ens min mat vill. jag börjar bli hungrig. igen.

fast jag budgetshoppade idag, jag är bra på sånt. två middagar (för 8 personer sammanlagt, värdelöst eftersom det bara är jag som ska äta...)& en frulle för precis 100 kronor. Och om inte det är talang så vet jag inte. en rabattkupog hittade jag också. på tre kronor. för blåbandprodukter, däröfr skippade jag tomatsoppan & satsade på potatis & purjolök istället. men alltså, jag äter vadsomhelst. som en slaskhink,

jag är sugen på pizza. grandiosa ost pizza. med bara ost. parmesan. cheddar, mozzarella, pizzaost.
allt man behöver med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0