Say something new

Idag har vi haft en sån där trött dag.
Morgonträning å så. Dessutom var det palt till lunch. inte bra! det ledde till att jag lastade upp mängder av det vagt tilltagna salladsutbudet (bara morötter, vad fan?!). jag åt fem knäckemackor. och gick hungrig resten av dagen.
såg med djup glädje fram emot middagen. tills jag inser att middagen består av chili con carne. JAG HATAR CHILI CON CARNE. så helvetes jävla äcklig. böner & skit. Jag & cissi åt på grillen. Mia kom på oss när vi smygcyklade därifrån. Men jag tyckte jag räddade situationen ganska bra. (ropade; vilken påse?! och gömde den framför mitt vänstra ben.)
vi käkade på mitt rum & däckade sen ohjälpligt. Jag i sängen & cissi vimsade runt på golvet. bra.
vi vaknade till vid nio & kände glassbehovet och House behovet.
Så nu är vi vakna. En liten stund till.
kanske jag borde pratat med anna? så att hon inte håller på att ta med sig en massa bananer till helgen. Gillar Anna bananer? jag vet inte.
och precis just nu tittar jag på tv4 nyheterna. Världens fulaste bild på henke larsson. stackars. Vilket lidande.
sen har jag en vag känsla av nåt skolarbete som borde göras. men jag kommer inte ihåg det riktigt. kanske har jag inget. jag vet inte, och ärligt talat. bryr mig inte.

Romeo and Juliet - The Killers

Kommentarer
Postat av: Mia

HAHA, snacka om att ni vart påkomna! om jag nu inte hade älskat dina ben så hade jag kanske inte kollat in dom men nu gör jag ju de, annars hade jag aldrig sett påsen.. ;)

2008-05-15 @ 22:33:58
URL: http://msomimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0