Någon som är för liten.

det är tre veckor kvar av mitt första år i Älvsbyn. Jag borde kanske göra en årskrönika?
jag har hur som helst countdown. & mitt största issue just nu är brittas mvg-kriterier. Bygg en ark liksom...
min syster tar studenten & jag måste köpa present. Förhoppningsvis till helgen. Jag kommer börja gråta, Emma. Allvarligt. Du är för liten för att ta studenten. Det känns så iallafall.
men jag tror jag har koll på läget nu. Det gäller bara att motivera sig till simningen. tre veckor kvar . för som det är nu är jag less på att simma. så less less less.
fast å andra sidan så är jag hur klar som helst för bikini 2008. Har aldrig varit i såhär bra form. men jag har heller aldrig ätit så myvket pizza som nu. En ekvation som inte borde gå ihop men som gör det iallafall.
Och till sommaren blir det navelpiercing. Det blir fint. En anledning till att inte bli tjock liksom

Melissa Horn - New York

Kommentarer
Postat av: Henks

Nu tittade jag in här på tips av cissi...
Och nu förstår jag att du vill gå på visfestivalen.!
Melissa Horn :D

Grattis btw!
Ha en fin födelsedag!

2008-05-12 @ 20:24:30
URL: http://henkeemilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0