Last goodbye

Och! jag är done med skolan för i vår. har ledig time imorgon & fredag. Eventuellt har Mia bokat in mig på fredag. Tänk om hon ångrar sig? nä, hon har inget val längre. Mia - you´re with me!
Jag måste planera in min lediga dag imorn, måste äta, mycket viktigt. Hela tiden. gymma, eventuellt. hur på jag är beror på hur mycket jag får vila mellan det att jag äter... Men alltså, jag hatar lediga dagar. Dom bara försvinner jättesnabbt. och allt jag ska göra... jag måste ju göra saker. jag är ju leeedig förihelvete, då MÅSTE man göra saker.

hade inga lektioner idag, men vi gjorde en redovisning, last one. Det gick nog bra förutom att jag sa 1985 istället för 1895, men alltså. det hade ju ingen vetat om jag nu inte hade haft en pp presentation...vilket jag hade.
sen kunde jag ha gått hem & sovit, men jag fastnade, sådär som man gör ibland. Att mia lånade ut pengar till en twister kan  ha haft något med saken att göra. men anyway, jättemys i solen med lollo, ew & mia. sen gick lollo. och hon klagade sen på att hon inte hade fått nån kram. men alltså, JAG kunde ju inte veta att det var sista gången vi sågs innan hösten. men det är sånt som händer.  dessutom hade ewe det extra mysigt eftersom hon hade förmånen att få lukta på mina ben helt gratis.& jag lovar. Dom luktade gott idag! 

jag har klippt mig också. fast det var igår. Nu är ogräshåret i nacken borta. och fin är jag. Nån har börjat duscha snabbt! 
en timesaver helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0