Kläder x2

Ytterligare en konversation. Eller, jag konverserar inte. jag pratar. men det låter ju inte så jävla fancy. så. en konversation.

inne på gina tricot i luleå. jag iförd en söt svart klänning inne i ett provrum som mest liknar en krigszon i Irak. Med anna bredvid mig som starkt påar för klänningen jag har på mig.
-Märta köp den! Du kommer ångra dig annars.
Nä, jag tror inte det. jag tror inte jag vill ha den här (söta svarta helt perekta klänningen) Nu kommer du tycka jag är störd,anna.
Men, jag känner ingen kärlek för den här. Ingen alls.
Anna är förstående; Ja, det är så ibland.

Vi går ut. Utan klänning. Men med kärleken i behåll.

The day before.
Lollo; Märta, du är alltid så jävla fancy. Alltid.
Jag; VAAA?
Lollo; Du har alltid så himla fancy kläder. Så jävla fancy.
Jag; Men jag hade ju mjukisbraller hela förra veckan...?
Lollo; Men iallafall. Fancy! du & niklas. ni är fancy.

jag förstår ingenting. Men ordet fancy ringer fortfarande i öronen.

och last one som egentligen inte hör hit.
Cissi får, på väg till träningen syn på en väldigt, VÄÄÄLDIGT fet katt.
Vi konstaterar att den är fet varpå cissi säger.
- Det där är en hona. Ni ser ju hur det har satt sig på höfterna...



Kommentarer
Postat av: cissi ;)

märta, jag var faktiskt helnöjd med den där!!

2008-05-25 @ 23:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0