Kanske gjorde jag Ebba von Sydow glad iallafall

Idag tyckte jag att det verkade som en bra idé att ta på sig shorts.
Idén verkade utmärkt i sisådär två timmar, sen började det hagla. snöa. och regna. Och jag började tvivla starkt på dagens klädval. Varför slopade jag långkallingar & mjukisbyxor? jag hade inte ens tagit på mig ett par vantar. nåt som jag bittert fick ångra när jag stod där på fejkgräsplanen, frös som satan, & skulle filma nåt som skulle föreställa fotbolls-em. Nå, jag kände mig iallafall fin. Det kommer man långt på.

Har avverkat ett syrapass. inte roligt. Efteråt kändes det som om jag hade ätit fem rödlökar.(?!) syran hade lagt sig i magen. en jäkla k'änsla det där.jag försökte kräkas lite. men det gick inte. så nu kan jag tydligen inte kräkas längre. När hände det?

Lasse Lindh - Varje litet steg
(bara för textraden; "hur kunde det bli så här fel?")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0