Jag vill inte bli en sån där.

Jag vill veta vad jag vill. Inte bli en sån där som inte vad hon vill. jag vill veta. veta veta veta.
Jag brukar vilja saker. Ha lust med saker.
Inte nu. Jag åt ett tortillabröd. Och kände ingenting. Jag har för mig att jag brukade gilla att äta varma tortillabröd bara så där. Och kanske hoppades jag på en flashback av svunna tider. Men det uteblev. och den glada känslan jag får när jag äter uteblev. Jag vet liksom inte. Jag åt en köttbulle. en makaron. visste fortfarande inte,
Och jag vet alltid vad jag vill göra. Äta en macka. baka en kaka. sjunga en sång, se en film. skrika åt barn, sova på konstiga ställen, prata skit. ta ett kort, dricka lite te, äta, dö.
alltid nånting. ALLTID. nu vill jag inte ens sova men jag vill inte vara vaken heller så då vet jag inte riktigt vad som finns kvar. det enda jag tillslut ville idag var att simma. men det gick åt helvete det också. jag var för trött och orkade knappt röra mig i vattnet. kände mig som en bomullstuss, som sakta suger upp vattnet och sjunker ner mot botten. jag höll ju förfan på att drukna. Så ska det inte vara. jag är ju bra på det här. Kan det här. Och nu måste jag komma på vad jag vill.
också ska jag engagera mig så in i helvete.
sounds like a life to me.

Kommentarer
Postat av: C

Slappna av, riktigt jävla ordentligt. Det brukar vara skönt, sisådär 17 timmar efter att man tänkt sådär.

2008-05-20 @ 23:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0