I believe that junkfood tastes so good because it's bad for you...

Alltså, nu har jag skippat den här biten med att vara nyttig.
Lördag - friterad kyckling á la kinesrestaurang
Söndag - pizzabuffé (ät så mycket du vill! drömstället...)
Måndag - Ey, Grillen! med ewe, cc, sofie,a & mia the man.
Tisdag - Här gav mig Emma tre val till lunch; pizza, max eller kinamat. Jag grät nästan men kände mig ändå lite sugen på max.

det är såhär Märta laddar för bikini 08! som en kändisdiet.
Cissi trodde det var nåt slags försök från min sida att bevisa att jag inte alls har snyggast mage av oss tre (vilket jag inte har, eller jo, det har jag! mest manlig iallafall) eftersom vi har diskuterat det där.
men det är ju inte det. Däremot är det ett försök att ta igen det jag har missat under mina nyttig veckor. Men nu skiter jag alltså i det. Mjukglass har jag ätit också. det kan jag ju lika gärna erkänna.

Finland blev en enda stor besvikelse. OCH jag glömde att vi kunde röstat på sverige i ESC (ohja, jag använder FÖRKORTNINGEN) eftersom vi faktiskt var utomlands. Så dubbel besvikelse.
Sen vet jag inte.
Tittade fotboll igår också, årets mest värdelösaste match. Skol IF vs Skidlinjen. Årets hatmatch.
Kallt var det också, Mia & jag funderade på att streaka men insåg i tid att alla skulle bli sura för att vi förstört matchen. men vadå förstört, det var ju vi som var pausunderhållningen.

Annars så är det som vanligt. Jag har migrän, sofie kollar hur hon ligger rankad i sverige & cc blandar ihop höger, vänster, framåt & bakåt och lägger in extra R i varannat ord by mistake. så DUSCHRA. inte duscha... jag har btw duschrat. nyss. Sen skulle jag springa in till CC och be henne smörja min rygg, MEN jag hittade inte mina brallor och man springer inte in till cc hursomhelst utan byxor men med kräm, så det fick vänta.

jag borde kanske summera finland lite bättre. men fan. jag orkar inte. Det var en skithelg & jag BRÄNDE, fetbrände min vändning på 100 frisim. Jag ska släppa det där. snart. och 50 frisim var bara kattskit. Förmodligen det sämsta loppet jag simmat i hela mitt liv. Dock gick det snabbt upp till 35m. men det var ju fan att jag hade 15 meter kvar. låååånga femton meter. Längst nånsin.  så. jag dog.


Kommentarer
Postat av: The man!

vi behövde ju inte streaka, jag körde ju med min egna underhållning, snubbla-på-mål-inför-små-grabbar-som-sen-står-och-hånskrattar.

haha, din min när jag fråga hur många gånger ni röstade på sverige, something to die for!

2008-05-28 @ 01:33:34
URL: http://msomimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0