herregud, jag packar

vilket jag är överlägset sämst på. fast nu ska jag ju packa ALLT. så det borde inte kunna gå fel.
jag har gjort mitt första år i Älvsbyn. some things I remember, somethings I don't.
overall har det varit ett bra år. väldigt bra nu såhär i efterhand. jobbigt, helt klart. men hey, jag har överlevt. & nu packar jag alltså. Jag har förstört mitt respris också, skulle självklart skruva på den. men jag har skruvat ihop priset nu. Lite vingt sådär, men fullt igenkännligt.

Hann med ett KP-häng också. jag & mia stod inte mindre än en timme & försökte välja film. slutade med att vi sket i filmen & satsade på godis istället. (!)

jag vill inte, vill inte hem,

men, jag ska pierca naveln, vara med på annas klassfest & se min syster gå balen. Så, jag har lite att göra. I'm going home med andra ord.
borde fortsätta packa nu, det här var liksom bara en ursäkt att få pausa. fan också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0