Frukost á la studentbostad

Igår åkte vi in till Lule. Linda skulle springa & jag & anna skulle shoppa. Vi skulle egentligen se henne springa också men inte fan sprang hon genom stan. Jag och anna blev mycket besvikna & trodde att vi hade missat henne, sörjde i säkert en kvart innan vi tog upp shoppingen igen.
Ja, ja, jag han iallafall med att se min hemliga loverboy gå förbi! mycket uppskattat. jag stirrade på honom. kanske blev han rädd. jag blev glad...
tog tåget tillbaka till ä-byn. slagna hjältar. konduktören undrade om vi hade haft en tung dag. jag vet inte riktigt vad vi svarade på det, om vi ens svarade...
jag & anna däckade på soffan vid halvtvå tiden. Linda kommer ner en stund senare och väcker oss med orden; Grabbar, ska vi inte gå upp & lägga oss?
Åt helvete trötta vaknar vi nästa morgon av att Anna smäller upp rullgardiner & säger; Nu får ni fan ta och vakna! jag kan inte hitta på mer saker att göra. jag har tillochmed duschat!
Hon hade varit vaken själv en timme, mycket tråkigt, och hon hade duschat.
Sen ner i köket & fynda. Vi åt vad anna kallade Frukost á la studentbostad.
Bestående av (håll i er nu!);
Tacos; tortillabröd,köttfärs, gårdagens grönsaker, salsa & i annas fall jävligt mycket sallad.
Fil & Frosties
Vallmorost med snott Becel & vår egen skinka
Vitlöksbaguetter från igår värmda i micron; 100% sega.
Lite juice som gick ut igår
Hallonsoda!

and...
It looked like this!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0