För sen i utvecklingen.

Idag så hade jag utvecklingssamtal. ja, lite i senaste laget (övriga klassen hade kring mars...) men ändå.
Lägst VG i alla kurser. Sweet. Först var jag nöjd. Sen när det hade lagt sig så blev jag lite missnöjd istället. Jag menar VG, vad hände mina MVG? Fast allt är nytt, så  jag skyller på det. Men jag hoppas fortfarande på ett MVG nånstans, som tröst. Hoppas mest på mediekommunikationen iallafall. För min future journalist ambition. 

Vi har åkt buss till kalix idag, för tävlingar i det fula landet i öster (finland aka soumi) imorn & söndag. Jag ska briljera med min underbart (?!) påhittade finska & mina feta korvfingrar. Jag ska ta dom med storm.
Nu så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. För jag känner att extremt sug är på väg, efter prinsesstårta.
eller kanelbullar.
kladdkaka   
eller vad fan som helst.

jag är nyttig. Märta, du är nyttig. (jag intalar mig själv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0