Födelsedagsmigrän

Jag har migrän. På min födelsedag. Blir man bitter...
eller, blir & blir.
Jag har pratat med Linda. Det var längesen & jag tycker så himla mycket om henne. Men nu kommer dom till helgen iallafall, Linda & Anna. aka Linto & Bylis. B1 & B3. listan är lång.

jag vill inte simma den här veckan. tralalala. jag skiter i det här nu. jag vill inte.
JAG VILL KNARKA!

jävla fucking åmåls fel.

jag har snart hål i naveln. Usch vad snyggt det kommer bli.
jag ska bara överleva först.
Det står överst på min checklista; Överleva.
Jag vill ha ett kryss där så fort som möjligt.


precis som att jag har en jävla checklista.
vad jag svär, jag ska sluta bita på naglarna & sluta svära. jag kommer glömma bort det här.. om ungefär tre minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0