Mentalt jättekonstig? Deprimerad? HUNGRIG?

idag har jag haft en till sån där trött dag. en JÄTTEtröttdag närmare bestämt.
Morgonträningen gick tungt. Men jag gick iallafall, vi simmare gör det. Tycker att hey vad lätt det går, det är på land. Man får luft hela tiden och man får andas hur mycket man vill. Det är extremt roligt. att andas. det brukar vara lite begräsat sådär annars.
CC stannade på 69 för att hon hade ont i halsen. Då låg jag & kände efter. Kanske hade jag liite ont i halsen jag med. eller magen, jag hade nog ont i magen! men det blev det inget med och jag pallrade mig till landpractise iallafall. Vi lekte lite. pilatesbollar, rockringar, häckar och annat skojigt. sen blev det inte fullt så roligt. Roger hintade lite diskret att han trodde att jag mådde psykiskt dåligt. jo, han sa så. psykiskt dåligt. vi är kanske inte helt supereniga på den punkten, men han sa iallafall inte mentalt instabil. så jag är ganska nöjd iallafall. Innerst inne mår jag nog inte så bra egentligen fast jag försöker. kanske han har rätt. han brukar ha det. oftast.
men jag tycker faktiskt att han kan lägga ner det här med jämförelser. På fem dagar har jag vart en racinghäst med nerverna på utsidan, en Fiat och psyksjuk. Jag kombinerar bra.

Idag hatar jag alla som är bättre än mig också ska jag byta namn på Roger till Piroger. that would have been his name om han hade varit en maträtt.
Och hade jennifer ägt en färghandle så hade hon mest troligtvis döpt om sig till Jennifärg...
inte så roligt kanske. men det är på den nivån jag befinner mig nu.

vi har tittat på em-simningar hela kvällen och det urartade till en diskussion om sportbyte, golf, -2 och huruvida jag kan simma på noll eller inte. så min enda planerade line för imorgon blir; Hej Piroger. Jag vill bli den första simmaren att simma på noll.

satsar man så satsar man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0