Late night at rum 69

Öjebyspelen went off i helgen.
rogga tog sig hela vägen (?!) från älvsbyn för att se till så vi inte skämde ut honom. Han pratade med både cc & sofie men mig klappade han bara mest på. Men det är trevligt det också.
Dock undrade han var CC hade gjort av den snygga baddräkten. det undrade vi med.
Vi blev under ungefär 34 sekunder en blöt form av Shout out louds när vi hesa & halvdöva vrålade fram sofie på hennes 50 bröstsim. Jsm kval nästa för hennes del.
jag brände starten på nästan alla lopp utom 100 bröst som jag sket i. men jag skyller på pallen.
Lyckades dock bli tvåa på totalen, strax före den o/ö kända 08bruden & sofie som nog var lite arg. 300 spänn i näven, det täckte nästan resan dit... (!)

I veckan är det sim-em & det går inte helt ihop med våra morgonträningar. Sammandragen sänds på svt vid halvtolv tiden & då sover alla små simmare redan. Eurosport har vi inte men jag föreslog att vi kunde lyssna på radio. Jag blev nerröstad när resten kom på att anledningen till att vi skulle titta på EM var simmarnas teknik, starter och vändningar. Sånt har alltid vart svårt att se i radio...
 Men jag får se hur vi gör. Mest troligtvis blir det late night at rum 69.

Sofie har en ny hang-up. Stefan Nystrands blogg på metro.se.
numer också min hang-up.
det är trots allt hans fel att jag får lida i bassängen.  Jag ska planka hans teknik, vilket inte är helt lätt eller smärtfritt. Jobbigt  är det också; därav rogers; Nu vill jag se Nystrand i vattnet!
aka. väderkvarnen.

Mitt frisim har inte stämt på hundra år & nu är jag less. Frisimmet är min business & det enda jag har. det SKA funka. SKA!

och igår jämförde Roger mig med en Fiat. en jävla fiat. CC fick vara f1. självklart!
men hallå, när började vi med det här biltemat? jag fick ju nästa googla fiat för att komma på vad det var. och nu, när jag vet på riktigt. så vill jag inte vara nån fiat. jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0