Back to the A

vi tvättade i söndags. det var jävla behövligt. Jag var inne på mitt F-varv med underkläder. inte snyggt. man sparar det sämsta till sist. Men sofie hade faktiskt hittat a pair of underwear på hennes rum som var mina. Så hon hängde dom på dörrhandtaget. Fräschit värre. Tack så mycket! jag blev glad & ropade; Nu klarar jag mig till på tisdag!
cc såg lite skeptisk ut & sa; du kan inte ha samma underkläder tre dagar i rad.
Och nä, okej då. Det kan jag inte. så därför tvättade vi. helt enkelt.
annars är det ett skit det där. Man måste liksom tvätta också. Vika in själv & alltihop. jättejobbigt. hemma kunde man liksom bara lägga kläderna i tvättkorgen om man inte orkade ta hand om dom & sen så tvättade dom sig själv.
Men, så funkar det inte här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0