Årets site?

I lördags fyllde cissi år.
Idag sa jag att jag hade gjort en webbsida till henne i födelsedagspresent, www.dumihuvet.se
cissi blev lite arg, men sa att hon alltid hade önskat sig en sån. (visste väl det!)
(nånstans här trodde jag att det inte skulle finnas en hemsida på www.dumihuvet.se, men, ja, jag hade fel)
vi gick in på adressen bara för att upptäcka att nån hade hackat sig in & tagit över MIN ihopljugna webbsida som jag aldrig hade gjort. Det var lite surt.
Jag menar, här har man en kanonidé som man aldrig hade tänkt genomföra också genomför någon den innan jag ens hade tänkt på det. livet är inte rättvist.

men därför.

Dagens! www.dumihuvet.se (någon kommer få fler besökare på bloggen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0