Städat tralala

åh, idag har jag så himla fint på rummet. när det är ljust ute så ser man hur fint det verkligen är, lite barnsligt är det, mitt rum är ett rum från svunna tider, eller mer som ett rum från sexan. men alltså, jag ändrar det jag kan. sätter upp nya foton, kreativa, syr nya kuddfodral & jag vill ha en svart matta. den tänker jag dock inte sy
den här bilden (som mia helt klart har fotat) är nu uppsatt på min vägg bredvid sju eller åtta liknande historier.snyggt blev det. märkligt, men snyggt,



och idag har jag vaknat med huvudvärk från igår, så städningen var iallafall inte det enda jag tog med med hem från 7 juni...

Kommentarer
Postat av: MiAmIaMiAmIa

jag vet att jag har varit sämst på uppdatering av min så kallade blogg, men jag ska skärpa mig.. ;)

är de inte jag som är mästerfotograf till den bilden? ;)

2008-06-10 @ 21:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0