sovi(g)t jävligt dåligt

Jag sover fruktansvärt dåligt när jag har migrän. Så även inatt. Och då, när man vaknar på morgon är man så sjuuuukt trött att det känns som om man aldrig ska lyckas ta sig upp ur sängen. Det blir ännu jobbigare om migränen faktiskt har försvunnit & man känner sig överkörd av en ångvält. Jag kom upp till slut, men det krävdes en kurrande mage & ett enormt sug efter korv & makaroner för att få lilla jag att lyfta undan täcket och tramsa ner för trappan.

Vi har snö ute dessutom. Inget förstör mitt liv som snö i juni gör. Jag ska eventuellt kila ut & försöka göra gräsmattan grön igen med hjälp av syrrans hårtork. Men vi får se. Härnäst är det nog styrke som gäller.

The Beatles - Lucy in the sky with diamonds

Kommentarer
Postat av: Henks

haha snö!!!! haha :P



Här kommer inte ens regn :O

Inte regnat sen den 21/5 enligt radion. :P

Varmt skönt å sen är jag snygg (har inget med vädret att göra)



puss ciao.

2008-06-09 @ 17:19:07
URL: http://henkeemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0