sjuka musikvideor & underbara beatlespojkar

klockan är tre och jag borde fan ta & gå å lägga mig. Jag sitter alltid uppe till alldeles för sent. jag vill utnyttja dygnet men jag är alltid för trött för det.

Bandet OK GO har några av dom sjukaste musikvideorna jag nånsin har sett. som den när dom smälter in i tapeten, den är så jävla way out west att den blir way out east. Do what you want heter den, wallpaper version.  go youtube people!
eller den med löpbanden, here it goes again. underbara konstiga människor med impeccable taste. och appropå vackra engelska ord så kvalar Peculiar in i den skaran. PECULIAR. det är så fint & så förbannat svårt att uttala. Får jag en dotter ska jag definitivt döpa henne till Peculiar bara för att jävlas med fröknarna på dagis om inte annat. Peculiar Palmér. det har den rätta klangen. helt klart.

Jag har laddat ner Beatles idag. Pojkarna med dom finaste dialekterna i världen. jag hade ingenting med beatles kom jag på. hemskt egentligen. så jag fick ladda. och lyssna. jag ska göra en låtlista också, vilket jag aldrig gör faktiskt. inga låtlistor för mig, nej nej, jag plockar det jag känner för i musikväg för stunden. men nu ska alltså Beatles få en egen låtlista. Det måste dom, det måste man, det är dom värda, det är jag värd.

What do I do when my love is away?
(Does it worry you to be alone?)
How do I feel by the end of the day?
(Are you sad because you're on your own?)
No I get by with a little help from my friends
Mm I get high with a little help from my friends
Mm going to try with a little help from my friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0