Oöverträffade

Anna har varit här. Vi gjorde potatismos & käkade middag. mysimys.
Sen ville jag tävla. Anna blev överlycklig och trodde jag ville tävla med henne. inte alls. jag ville tävla på internet i tävlingar av typen svara på tre frågor & motivera varför just jag ska vinna. Och vi motiverade, gud vad vi motiverade.

för att vinna Coldplay biljetter tävlade vi tre gånger

För att jag är Hotplay blev första motiveringen
sen följde två minst lika inspirerande rader.

En konsert utan mig är som en talangjakt på Folkets Hus i Vittangi

En coldplay konsert utan Emma är som en korv utan vitlöksdressing; lång & torr.

Sen försökte vi vinna en årsförbrukning av Brämhultsjuice. lite tveksamt kanske, men juicen är ju god.
Här skulle den mest CHARMIGA motiveringen belönas. Skriv vad brämhults betyder för dig
vi tänkte efter & vårt första förslag blev kanske lite tveksamt charmigt;
Brämhults är för mig vad kokain är för Kate Moss; en säker källa till glädje & harmoni. Ett par liter Brämhults om dagen är bra för magen.
sen misstänkte vi att dom mest troligtvis aldrig skulle publicera vår slogan med risk för att bli stämda av kate Moss crew. så vi ändrade, gjorde den lite barnvänlig. lite mer charmig.
Brämhults är för mig vad bumbibärssaften är för bumbibjörnarna; en säker källa till energi, glädje & harmoni i livet. Ett par liter Brämhults om dagen är bra för magen.

så alltså, nu tokhoppas jag att vi vinner. Brämhults i ett år är kanske inte så illa iallafall...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0