jag känner mig själv

ibland så tror jag att mina kompisar känner mig bättre än vad jag själv gör. jag är ganska öppen & ångrar nästan alltid saker som jag har sagt. men därför så har jag tänkt lite och det här är så mig.
när jag

sitter med benen i kors eller på en pakethållare för länge låser sig höften och jag får ont

dricker för mycket kaffe, vilket jag oftast gör eftersom jag är beroende, blir jag darrig & mår illa
får migrän blir jag otrevlig
dricker blir jag väldigt trevlig och älskar dom flesta
pratar så pratar jag först och tänker ibland efter sen, eller som emma sa; ibland så torkar du dig innan du skiter
simmar undrar jag nästan alltid vad jag håller på med
blir nervös för nånting jag kan så blir jag tyst, och blir jag nervös för nånting jag inte har gjort förr så pratar jag hela tiden

har druckit sprit har jag oftast spytt & däckat

diskuterar med nån bryr jag mig bara om att vinna och struntar i om nån blir sårad

och

jag känner sällan sympati

jag hatar barn om dom inte är tre månader & knäpptysta
jag gillar oftast killar som alla andra tycker är skitfula eller killar som ser ut som Fredrik Virtanen
jag har haft en reggae period som inte helt säkert är över
jag gråter när ingen ser och gråter när jag blir jättearg

och när jag blir jättearg så kommer orden ut fel & jag sluddrar vilket jag hatar

jag är klumpig och välter saker hela tiden
jag vill tro att jag är organiserad när jag egentligen bara är extremt rörig
jag älskar att lägga saker på golvet för att jag alltid hittar dom då, sen så ramlar jag över sakerna för att jag är klumpig och blir arg för att dom inte ligger nån annanstans
jag är skiträdd för mörker men kan bara sova i ett kolsvart rum

hatar techno över allt annat och jag hatar folk som gillar techno

jag kan sova precis när jag vill och kan hålla mig vaken när jag vill

jag sover bäst på konstiga ställen & med kroppen i konstiga vinklar

älskar mina gamla trasiga fårskinnstofflor

så, det är det jag kommer på nu. så där är jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0