I can't remember if I did anything last summer?

jaha, nu har jag ångest. Igen.  fast jag lyssnar på coldplays senaste så det underlättar. Fast jag vet inte hur det blir med sommarjobb. Har jobb i Norge som vanligt men jag hinner bara jobba ett par dagar & det är DYYYRT att åka dit. Fast jag får väl räkna ut vad jag tjänar på det. för tjänar gör jag, tror jag då iallafall.
jag vill iväg nu. jag vill inte iväg nu. jag kan inte bestämma mig. Kiruna är aldrig fint på sommaren, och mina vänner är borta med vinden och jag är för en gångs skull oengagerad. så jag ska duscha nu. har inget bättre för mig. än.

Coldplay - Violet Hill
Coldplay - Viva la vida
 

Kommentarer
Postat av: kristin duracelllkanin nitroglycerin bensin vitamin nils ferlin

Märta Palmér! Vi måste ta en sådan där obligatorisk sommarfika och prata om pojkar, vin (du vet ju vilken vinkännare av rang jag är) och musik. Jag är inte borta med vinden, men befinner mig allt som oftast på lkab/mordor. (om man läser det här med spansk eller fransk dialekt låter det roligt). nu vet jag! Vi kanske kan prata med fransk dialekt hela sommarfikat: "jag vil 'a en sådan därr ynderbar kaka, oui, oui." eller något.

2008-06-16 @ 19:54:37
Postat av: Simon

Strawberry Swing, life in technicolor och Lovers in Japan-Reign of love! :)

2008-06-19 @ 18:42:50
URL: http://simonaxtelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0