Fruktansvärt torr

jag är inte stretch längre. min hud är som en ofuktada disk trasa, torr, oböjbar, flagig & vit. det kliar nåt obarmhärtigt. & jag är för stel för att smörja in mig själv på ryggen. och det är för sent för att be nån annan. frågan är om jag kommer somna alls. Emma partar. Jag kliar. som det ska vara.

jag fick så bråttom tidigare idag. Sprang på, eller mer gick, hm, stod still & fin syn på, rebecca, erika & malin. jätteglad blev jag. jättejättejätteglad. men det var så mycket, jag pratade i telefon, letade efter linda, spanade efter emma som jag skulle fota & kommuicerade med anna. Så jag kramade dom bara & gick. Är inte helt säker på att jag sa nåt. bara en kram. och gick. skitkonstigt blev det. men alltså. jag kramade iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0