det var iallafall inte tour the france...

min perfekta plan sprack. jag försov mig, missade bussen till stan & fick cykla upp istället. helt okej om inte det hade varit för att den enda jävla butiken jag skulle in på hade stängt tidigare "p.g.a utbildning". så Märta fick glatt hoppa upp på hojen & cykla tillbaka hem. utan nånting alls. Men jag har kommit igång med städningen iallafall. jag tokslänger allt som är fult nu. Jag har en osentimental dag idag.

och, jag börjar få riktig ångest. jag har inte tränat på 8 dagar. 8 dagar! och jag som brukar träna minst två timmar varje dag... Vila kräver disciplin & anpassning. det är svårt för mig det där. Jag vill egentligen ut å springa i det fina vädret, men jag vågar fan inte. eller simma. eller lyfta vikter. men det ska jag vänta med tills i veckan. jag borde springa. det är så himla skönt. jag vågar inte springa själv. tänk om det blir fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0