coffee coffee coffee

Nu: kaffe, kaffe & mer kaffe. Project Runway. och Jag gillar det. Kanske är jag lite beroende. mest av kaffet.
och jag har inte ätit nåting vettigt på väldigt länge, kakor, mhm, igårkväll. men det som egentligen räknas som vettigt är väl mina cheerios igår vid fyra...
ni vet när man inte har ätit på väldigt länge så ser man sådär smal ut som man annars aldrig gör. det liksom syns att man inte har ätit. ovant är det. fult är det också. så jag ska nog äta nya cheerios strax. jag brukar ju vara noga med det här med mat. Men det har skitit sig sen jag kom från Älvsbyn. Men jag har inte tränat på en vecka heller. så ångesten kommer väl om ett tag. Fast det har vart skönt att låta kroppen vila, jag var som så nedbruten sista veckan. sliten, så jag inte orkade kvalitétsträna. och då ger det inget. men jag skyller på att jag vill låta hålet in my belly button heal. ge det en chans liksom. lite sant är det faktiskt. jag hade egentligen tänkt springa lite idag. det är så skönt och det var så längesen. risken är förstås att jag springer vilse. men det är sånt man får ta. men jag vet inte om jag ska göra det. jag är faktiskt värd en veckas vila. Min migrän har släppt också. mycket skönt! så jag springer nog imorgon istället. då har jag fått min sjudagarsvila. sen är det styrke nästa vecka som gäller. kanske jag ska våga mig på ett lugnt teknikpass i vattnet också. det skulle vara nåt. men plan för idag; mer kaffe, cheerios, packa upp det sista, städa och rensa ut gamla grejer. och plan för imorgon; stan och köpa nödvändiga saker, ut och springa, baka & nåt mer om det hinns.

Backyard Babies - Heroes and heroines

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0