Blev inget!

blev ingen drömtårta igår. jävligt surt.men det ska jag ta igen idag på bästa sätt. emma var lite inne på marängsviss ellernå.
har simmat idag, första gången på hm, ett jävla tag. 10 dagar(!). pinsamt. men det såg nog bra ut, tanten tyckte då att det såg bra ut. Det gick lätt för mig tyckte hon också. Det känns alltid bra när tanter tycker man är duktig. Inget värmer som det. Sen att hon bastade ut mig är en helt annan sak. Jag brukar, if you did't know, basta ut folk. Men nu hade jag alltså mött min överman...
jag gick tillbaka.

Kommentarer
Postat av: sofie

haha.. i den bastun hade jag verkligen inte velat vara..! jäkla varmt måste de ha varit :D

2008-06-10 @ 21:09:13
Postat av: cissi ;)

haha märta, jag ska simma första gången idag sen nästan två veckor! kssp katastrof ! menjag var faktiskt ut och sprang 6km i måndags :O :P

2008-06-11 @ 17:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0