Bildbevis

jag har lite skrivkramp. så idag bildbloggar jag mig igenom dagen istället.
 morgon! klockan är väl tolv... jag är skittrött,ofixad som sig bör & sitter & väntar på pappa som ska köra mig till badet, träning med sofia. wie.
sen, benpass en och en halvtimme. smidigt m&s.
 15.30. back from badet. kaffetime iallra högsta grad.
 min middag.. sort of. pasta & sås is the shiet.  och diskbänken ser ut som ett obduktionsbord...

sen städning. nä, jag fotade inte men... det hände sig en olycka.
jag krossade syrrans foundation.
fick hälla över den i en mindre smickrande burk. och ja, hon blev sur. men jag tror håkan fick skiten (?!). jättekonstigt. och då blev jag såhär förkrossad!
.
höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0