Tonightshow med Märta & Anna

Ibland finns det hintar som säger att man borde gå och lägga sig. Ignorerar man det slutar det ibland med hardcore msn-missbrukning. och enstaka skratt i sommarnatten.

 - märtapalmér säger:

först kom jag inte på att rusta heter rusta, så jag googlade Rasket., det hette det inte

 - märtapalmér säger:

rasket! ska vi starta eget anna, & döpa det till rasket!

 - märtapalmér säger:

vi kan sälja jucice & internationella skivstänger'

-anna säger:

jaa. och döda flugor och juciceinjektioner

 - märtapalmér säger:

helt bra-. ochj rustas slogan är MYCKET FÖR PENGARNA. vi kan ha; MYCKET PENGAR som slogan. lite förenklat

 - märtapalmér säger:

RASKET - mycket pengar!

-anna säger:

låter svinbra!

 - märtapalmér säger:

eller kanske. RASKET- RUSKIGARE ÄN RASKET!

-anna säger:

eller RASKET-ruskigt mycket pengar

 - märtapalmér säger:

fast det blir lkite förrvirrand ekanske

 - märtapalmér säger:

ekanske?

 - märtapalmér säger:

finskt!

-anna säger:

men kanske RAKSKET- RASKARE ÄN RUSKET

-anna säger:

Raksket är nog finskt

 - märtapalmér säger:

nu skrattar jag högre än dom döda flygorna

 - märtapalmér säger:

ja! RAK -SKET!

-anna säger:

tar man det på svenska får vi rak sket

 - märtapalmér säger:

jag hann före!

-anna säger:

FFAan

 - märtapalmér säger:

 men vi tänker likadant

-anna säger:

men jag var långsammare

-anna säger:

för jag skrattade

-anna säger:

vilken affärsidé

 - märtapalmér säger:

jaa. jag menar det, för hur många är det som rak skiter egentligen? fast jag gillade din raskare än rusket.

 - märtapalmér säger:

kanske vi borde ha ; RAKSARE ÄN RUKSET?!

-anna säger:

nuu är det finkst!

 - märtapalmér säger:

VI KAN SLÅ UTOMLANDS!

-anna säger:

I FINLAND

 - märtapalmér säger:

UTOMLANDS I FINLAND!

-anna säger:

kanske RUKSARE ÄR RAKSET också funkar

-anna säger:

RASKET- RUKSARE ÄN RAKSET

-anna säger:

Ingen fattar nåt!!

-anna säger:

Nu kan vi slå vartsomhelst!

 - märtapalmér säger:

ja, och som underline; lite mystiskt sådär. RASKET - RUKSIGARE ÄN RAUSTA! återförsäljare av JUCICE!

-anna säger:

och på våran logga en fin liten död fluga! och eventuellt en juciceinjicerande flicka

 - märtapalmér säger:

MYCKET VACKERT

-anna säger:

eller kanske en juciceinjicerande död fluga!

 - märtapalmér säger:

hur fan kund ejag tro att det hette raskjet?

 - märtapalmér säger:

ellr, åh! RASKJET!

 - märtapalmér säger:

ETT FLYGBOLAG

-anna säger:

Wahaha

 - märtapalmér säger:

vi har underbolag

-anna säger:

men på loggan ska det även stå "STILL GOING STRONG" under den juciceinjicerande döda flugan

 - märtapalmér säger:

det är bra. vi kommer sälja som smör i solsken

 - märtapalmér säger:

det kan vi också ha; RASKJET - SOM SMÖR I SOLSKEN

-anna säger:

hmm. det kan nog ge ett lite negativt budskap

-anna säger:

men lite mer spännande kanske?

 - märtapalmér säger:

mycket mer spännande. lyser upp tillvarob

-anna säger:

ja vi kan ha äventyrsresor med RASKJET!

 - märtapalmér säger:

det är SUPERBT!

 - märtapalmér säger:

SUPER - BT!

 - märtapalmér säger:

RASKJET - SUPER - BT

 - märtapalmér säger:

RAS - K - JET -SUP - ER - BT

-anna säger:

för särstavningsälskare

 - märtapalmér säger:

och låter inte det finskt så säg. Ras. K. Jet

 - märtapalmér säger:

som K rauta!

 -anna säger:

ja ganska likt

 - märtapalmér säger:

K RUSKET!

 - märtapalmér säger:

KRUSKET

-anna säger:

det kan funka men jag får ingen bild.

 - märtapalmér säger:

RASKET & KRUSKET - RUKSIGARE ÄN RAKSET. RASIGARE ÄN RASKJET!

-anna säger:

aha! KRUS- SKET

 - märtapalmér säger:

IGNE! bajs på oss

-anna säger:

jag kunde inte låta bli!

 - märtapalmér säger:

RAS - K - JET -SUP - ER - BT - KRUS - SKET

 - märtapalmér säger:

RAS - K - JET -SUP - ER - BT - KRUS - SKET -RAK - SKIT

-anna säger:

ingen jävel kommer orka skriva det där!

-anna säger:

vi kommer ALDRIG bli GOOGLADE

-anna säger:

men Det är BRA märta!

här har ni två som borde jobba med marknadsföring!.... (inte kanske på kvällar dock)


Kommentarer
Postat av: Satan

jag blev lite rädd när jag bara scrollade igenom inlägget... Det var ju en mil långt! och jag har läst det utan problem. men det är nog för att det är mest du och jag som fattar. Mest BARA vi. eller inte ens det heller.

2008-07-18 @ 17:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0