Tonight

jag är en del saker. bra på nåt, värdelös på annat. jag kan till exempel inte sjunga, definitivt inte hacka lök, trots att jag försöker & jag kan inte, tro det eller ej, lyckas med vanlig tomatsoppa på burk, den skär sig (?!).
jag är mörkrädd, ibland också när det är ljust ute... fast jag bakar bra, även om det råkar vara mitt i natten. jag & min syster bakade rulltårta i nyhetspausen vid tio när vi tittade film. sånt är jag bra på. baka fort, bli arg fort. bli glad ännu snabbare. ganska måttligt egentligen.

och nu, när jag sitter här i stugan, långt ifrån min syster, långt ifrån Linda, anna & alla andra som betyder nåt för mig så önskar jag att jag visste hur man har roligt på egen hand. Jag är inte så värst bra på det har jag upptäckt. Jag tycker om att vara ensam, oftast, det är skönt. jävligt behagligt. men jag behöver ha nån som står utanför min dörr så jag kan släppa in nån om jag känner att det blir lite för håglöst & tråkigt. här har jag fyra dörrar men ingen som står utanför.
Kom Emma! Kom Linda! Kom CC!

kom till mig.

Lykke Li - Tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0