Den som väntar på ett ruttet ben väntar ALDRIG för länge.

Jag tillägnar det här inlägget till en viss numer arg Mia Öhgren (?), mer känd som min pimp.
Vi ska gå på allsång på skansen. Stå längst fram med hyllnings t-shirts till Anders Lundin, fast på mias kommer det stå Till Lasse, ibland har hon lite svårt för namn. Personligen hatar jag teddybjörnen fredriksson och kr'äks på berghagen. Men Anders alltså, vilken kille! En blandning av sött & salt. precis som jag & mia. Jag är sött & hon är salt. Eller Saltt så att det blir lika. Sött & Saltt. Fast alla vet ju att det egentligen är tvärtom...

Nu är det regn & min tante, onkel & kusin har åkt härifrån. Det blir kanske en långpromenad med min enda äkta syster & baka bullar. med kardemumma, jag gillar som det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu är jag inte arg längre.. det gick över då jag läste lasse ;) btw såg jag aps (otroligt fin förkortning) då dom filma ut över publiken såg det nästan ut som att vi satt där mitt bland alla men de var tyvärr några andra små fjortisar.. åhh, du är så söt(t) jag tycker saltt lät som en bra beskrivning på mig.. ganska fel men ändå rätt i dina ögon.. ;D

2008-07-09 @ 00:27:17
Postat av: Anonym

ojdå, du kan ju gissa att de var jag som skrev förra ;D

2008-07-09 @ 00:27:58
Postat av: MIA!!!!!

så nu fick jag med mitt namn också!

2008-07-09 @ 00:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0