Sexistiska finska simklubbar

tror mitt illamående håller på att gå över i nervositet. men jag är inte helt säker
.hursomhelst är det väldig obehagligt.
under tiden försöker jag fokusera på andra saker, trots att det är ganska svårt.
fokuserar på

När cissi berättade att hon hade laktat i väskan. Har du det cissi?! Häll ut det isåfall. det blir onödigt tungt.
När Cissi sa att hon kunde hålla upp dörren för mig och sofie och sofie svarar att Cissi kommer släppa dörren innan vi kommit igenom varpå cissi lite högt & irriterat säger; MEN HURJÄVLA LÅNGT BAK SKA NI GÅ EGENTLIGEN?
Att en stackars finsk tjej heter Supa. Uttalas väl på finska som Soopa, vilket inte gör det hela bättre på svenska.
Att en finsk simklubb heter Kuki Us och också hade KUKI i stort tryck på sina badmössor. Jävla roligt. en stund.
Att sofie jämförde effekten av dream matte mousse med att ha sand i ansiktet.

och
att jag mest troligtvis kommer kräkas inom tre timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0