Bara. sådär. tom.

jag känner mig så tom. det brukar kännas så här efter tävlingar. man har liksom fokuserat i 48 timmar på simning. Jag har simmat mitt 50 frisims lopp säkert hundra gånger i tanken innan jag faktiskt fick chansen på riktigt. Och nu sitter jag här. Och har inget 50 frisims lopp att fokusera på. inget att vara nervös för. inget att darra eller må illa inför. Det känns helt enkelt bara tomt. förjävla tomt. jag provade äta lite tidigare. det funkade inte. och äta. brukar funka. varje gång. Men nu ska jag köpa semlor. Det borde funka.  Jag provar med semlor.
Det ska bli sjukt gott.  I helg har jag ätit ett halv kilo morötter. inget godis(det var ju tävling). lite nötter och typ fyra gainomax. men det var i underkant kände jag.

herregud vad jag hoppas på dom där semlorna. det närmaste jag har kommit semlor ihelg var när jag luktade på finska Dallas Pulla tidigare idag. dom luktade gott. men vi var i finland. och ja, man aldrig riktigt med finland.

cissi, tack för att du släckte fönsterlampan. iallafall en gång. Och fan att du skulle väcka både mig och armen när jag faktiskt kunde sova i 40 minuter till. men du var väldigt mysig!
och tack sofie, för att jag slapp delta i raptävlingen. jag är ytterst tacksam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0