Hallucinationer

ibland. så hallucinerar jag. 
inte alltför ofta, vilket är jävligt tacksamt. 
men ändå. jag hallucinerar.
jag tror inte det beror på svampar... dimmor... alkohol... (inte hela tiden iallafall)
egentligen är jag inte så brydd. det beror lite på tillfället.
tåg. Är inget bra tillfälle. 
men tillsammans med förvirring är hallucinationer ganska roligt. eller iallafall nåt åt det hållet 

för två (?) veckor sen satt jag på ett tåg och hade ett sånt där dåligt tillfälle. det kändes lite förrvirrande. men jag är van vid det. så jag bet ihop & satte skrattet i halsen. sen fick min stackars syster ett lite konstigt sms. men hon är van sen tidigare och när chocken lagt sig så tyckte hon jag skulle sluta vara rasitisk.

mitt sms;
Jag har börjat hallucinera.
Under ett ögonblick såg tantens Jack Wolfskin jacka ut som en Al Qaida medlem.
Den var beige & grön.
Precis som en Al Qaida medlem.

Just då, kändes det där smset väldigt bra. Det var så jag kände. Just då.
såhär i efterhand känns det inte lika bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0