Hade du inte vart så jävla ful hade jag kanske tyckt om dig också.

jag överlevde laktattestet, precis som jag överlevde finland. enligt roger; en typiskt sprintkurva.
ja, kanske det. Men å andra sidan var väl det ganska väntat.
Kände sen otrolig bitterhet över cissis 39 på sin första femtia av sina 200 LUGNA meter. Ja, hur jävla orättvist är inte det.  Här kämpar man sig ner under 40 per femtia på en tvåhundring i HÖGT tempo. Också glassar hon om mig. på ett LAKTAT TEST! hemskt. Cissi tyckte att hon tog det jättelugnt.
Då tittade jag på henne & svarade lika lugnt som hon simmade; eller hur.
roger skrattade och sa; Det var mycket galla i den där kommenaren, Märta.
Och ja, det var ganska mycket galla där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0