En bra vecka. En praktikant vecka

det har varit en bra vecka. inga konstiga incidenter eller krossade glas.
vi hade praktikants den här veckan. Väldigt trevligt men det kändes lite märkligt att det för en gångs skull var för trångt i soffan.
smällar man får ta
Cissi & sofie flyttade in på mitt rum & vi har campat ihop hela veckan. Mitt nystädade rum med tillhörande golv förvandlades på fem minuter till oigennkänligt rum utan synligt golv. rummet påminde starkt om en sån där judo dojjo, med allt madrasserat.
Dimas synpunkt:
"fan vad kläder ni har"
och ja. det var lite svårt att neka. vi har ganska mycket kläder. fast jag har mest smink. jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det. Kanske är jag fulast. fast alla diamanter måste slipas. 
jag slipar mina med smink.

Myran och Dima hemsökte oss på måndag morgon. jag & cissi var inte alltför fagra, inte heller speciellt pigga, men vi gjorde vårt bästa & försökte ta emot dom med ett leende som inte läcke fil & flingor. 

C & S hade ju till förmån för dessa två stackars pitesimmare gett upp sina rum den här veckan och dom fick därför varsitt rum. Myran gav upp stt igår, kanske luktade sofies rum illa. jag vet inte.  myran flyttade hursomhelst ut. 

vi åt ovanligt mycket. ovanligt mycket chokladbollar. cissi was baking. we were eating. men inga chokladbollar är everlasting  och innan dom riktigt hunnit stelna var dom förvandlade till gegg. gott gägg. i min mun. 

Och CC fick lära sig effekten av karma.
sveper man MITT glas med vatten hamnar det definitivt inte där det ska. Min saft sattes i cissis luftstrupe. payback. men hennes eget fel.

idag har jag haft en till sån där dag. en SÅN DÄR.
vi fick gratis massage & jag fick akupunktur. också gratis. Sen fuskade jag till mig rabatt hos frisören. 
Numer ska jag altid gå & klippa mig med för lite pengar på kortet. Jag fick hela 10 kronor rabatt för att mitt kort inte innehöll tillräckligt med pengar, 290, istället för 300.   ibland är det bra att vara fattig. 

sen var det tacopartaj på BBKs kansli. Grejer! jag säger bara grejer. 
sen; candyshopping på coop & nu candyeating i min tältsäng. hur mys somhelst. 

jag är egentligen ganska sunt. men håret är fint iallafall. Min frisör körde hardcore plattmania på mitt hår och öste krydd med värmeskydd i håret. För tillfället är mitt hår rakare än Michael Jacksons. 

Roger blåste mig på ett sprintpass i veckan. Högst upp på passet hade han tydligt skrivit med stora bokstäver; SPRINT. Årets blåsning. Vi fick syra.  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0