Dumt del II

jag är  en mentalt störd människa. Jag vill att Hillary ska vinna för demokraterna. jag vill det mest av allt just nu. jag vill inte ha en bil, en platt tv, eller en ugn. jag vill att hillary ska vinna presidentvalet.
fast å andra sidan är det lite dumt, för teoretiskt sätt, om hon vinner lär hon bli överkörd av republikanerna. för amerika kan ju inte, gud förbjude, ha en kvinnlig president. Därför borde Obama vinna. Så att demokraterna kan få sin Mr President och Usa kan bli av med alla stridsgalna republikaner som vill masslakta talibaner i världens ände.
Personer som jag vill ge bort  till världens ände:
- Mitt raggs ragg. Jag sa ju det, ge FAN i mina ragg. Jag kväver dig. ärligt. du är en död, snygg tjej.
- Republikaner ser lite dumma ut. Men det räcker inte. Jag tror dom är dumma på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0