bästa åket, hökarsvängen, eller, VA?

gränsenpremiär.
benen rasslade i takt med skidorna. stenar, buskar och annat skit hindrade min och annas framfart i backen.
Jag var coolast med min rea-goggles. och det tyckte nog liftkillen på mellan också.
Anna blev nerkörd á la snowroller i skimastern under sina tappra försök att ha roligt OCH åka skidor samtidigt. Några kids halvjibbar förbi. Anna tror att det är jag (?!) och tycker det skulle passa bra med att göra ett litet soundtrack till sin hopplösa åkning, om inte annat för att roa mig. Hon bestämmer sig för det inte så orginella; ratatatatata.
nöjd och glad övar hon på sitt soundtrack som passar så bra ihop med hennes åkning. Jibberkillarna/jag passerar och Anna känner sig lite som stig-helmer. Hon var mer road än grabbarna som nog mest undrade var det var för idiot som körde singstar i backen.

jag överlevde helgen och tillbaka i älvsbyn så knäcker sofia HELA höften varpå jag undrar om den fortfarande är hel. Sen avslöjar hon sina hemliga lustar efter längdskidåkning (obs, INTE längdskidåkare). Jag tänker: är du dum? och sätter en plastpåse över huvudet och låtsas att jag inte finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0