Jag vet inte om du minns det här, Anna.

Lör 18 aug 2007 15:47

Vi lyssnade på sommar idag. hade det sådär tjej mysigt. bara jag & anna. hon i bäddsoffan. jag i min säng.

ett stycke mamma rusar in & säger. med sin vanliga högljudda lite banala ,nasala röst; det är sommar nu! MED GUSTAV SKARSGÅRD. VILL NI LYSSNA! ja, vi vill lyssna. om vi inte blivit döva av min omtänksamma mammas illvrål. men vi lyssnar. han börjar bra. Gustav StellanSkarsgårdsson. hihi. sen spelar han hiphop. vi gillar inte hip hop så vi pratar istället. Så säger anna; visst känns det konstigt, att dom faktiskt känner varandra, stellan & gustav?

Och ja, det känns konstigt, det känns som dom aldrig har träffats, som att dom bara nämns i samma utandning, som att stellan bara är någon sorts cyber pappa som aldrig träffat sin son. För vi kan inte för vårt liv tänka oss dom två tillsammans. Stellan natta sin före detta lillason & kanske stoppa om honom. Eller tänka oss Stellan & Gustav köra ett Fader-Son snack hemma i tv soffan framför discovery. vi. kan. inte.tänka.oss.det. Som Anna sa, Fan, känner dom varann?!

Kommentarer
Postat av: anna

Det minns jag faktiskt och det känns fortfarande konstigt.

2008-12-04 @ 18:07:49
URL: http://dukankallamiganna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0